POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Zgłoszeń reklamacyjnych należy dokonywać zawsze zgodnie z instrukcją zawartą w załączonej Karcie Gwarancyjnej.
- W przypadku, gdy z treści załączonej Karty Gwarancyjnej wynika, iż reklamację należy zgłosić za pośrednictwem Sprzedawcy, Kontrahent zobowiązany jest do przesłania zgłoszenia reklamacyjnego na adres k.zuchowski@instalacjefotowoltaiczne.com zgodnie z instrukcją producenta wskazaną w Karcie Gwarancyjnej.
- W przypadku braku instrukcji producenta, w zakresie zgłoszenia reklamacyjnego na podstawie udzielonej gwarancji, dokonywanego za pośrednictwem Sprzedawcy, Kontrahent jest zobowiązany do dokonania przedmiotowego zgłoszenia w terminie 7 dni od dnia wystąpienia wady. Niezachowanie terminu wskazanego w zdaniu pierwszym stanowi podstawę do oddalenia zgłoszonej reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminach przewidzianych w Warunkach Gwarancji.
ZWROT NOWEGO TOWARU
- Zwrotu nowego towaru należy dokonać na podstawie regulaminu.
- Zgoda na dokonanie zwrotu zostanie wyrażona w formie elektronicznej na adres Kontrahenta wskazany przy rejestracji w terminie 7 dni od dnia przesłania formularza zwrotu na adres k.zuchowski@instalacjefotowoltaiczne.com
- Brak odpowiedzi ze strony Handlowca w powyższym terminie jest jednoznaczny z odmową zgody na dokonanie zwrotu.